Inte rasar jag i vikt inte

Tror nog att några undrar lite över hur det fungerar för mig med LCHF.

Sammanfattningsvis kan man säga att min kropp har svårt att fatta men det går neråt långsamt....
Men det gör inte så mycket tycker jag bara det går åt rätt håll och jag mår bra.

Har heller ingen tid att passa!

LCHF är lätt att följa och det finns så mycket gott. Idag har jag gjort en köttfärslimpa med gratinerad blomkål som var supergod och så blev det fyra portioner. Imorgon blir det fisksoppa.

Visst saknar jag ibland potatis men det jag saknar mest är nog att få dricka något som smakar, typ juice. Har nu hållt mig från att dricka vin ända sedan Dublin. Det är bara vatten, kaffe eller the.

Har ni provat rysk yogurt? Mmmm



...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men hur mycket har du sammanlagt tappat då?!

2011-09-28 @ 09:12:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Klart jag kommer! Är ledig den dagen men jobbar dagen efter från kl 8, men tänkte be om att få gå kväll då istället :D

2011-09-28 @ 22:12:59
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0