Grodor, ödlor, tjäder, hästar också katten!

Sammanfattning av helgen som gått.

Fredagkväll = Cafe Ro där vi som vanligt hade supertrevligt men vi kunde inte betala för oss för strömmen gick och det fanns inga kontanter i plånboken.... Mysigt var det med massor av stearinljus och notan tog vi dagen därpå.

Lördag var jag sugen på att få snygga till naglarna så en tur till Hageby Centrum fick det bli.



Ringen inhandlades på fredagen när jag var på Villa Fridhem.

Söndag morgon var Ingemar och jag till Janssons kärr för att få lite skogsluft och titta på grodor. Det är rofullt och skönt där uppe i skogen och solens strålar letar sig fram mellan träden.

Jag hade en date med härliga människor i ett stall och under tiden fick Ingemar leka med sin vän:



På väg till stallet genom Lundaskog träffade jag den här herren:



Han väste och blev riktigt nervös när jag tog bild på honom.

Följande modeller var mera villiga att vara med på bild:




Ett spinningpass för att förbruka lite energi hade jag bokat. Lite stressigt blev det och det hade varit bra om jag ätit något tidigare och kanske inte potatismos........

Helgen avslutades med att få på sommardäcken.

...Nilla...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0