Har någon dött av spinning?

Att jag gillar spinning har nog inte någon kunnat missa.

Första spinningpasset jag tog var någongång på slutet av nittiotalet, har sedan haft perioder när jag inte "spunnit" och sedan tagit tag i det igen.

Spinning är ett bra sett att få upp kondisen på och jag tror att alla faktiskt kan för man jobbar efter sin förmåga men blir peppad till att utmana sig själv. Sedan kanske man inte tycker att det är så roligt som jag tycker.

Eller tycker jag att det är roligt?
Nja, inte alltid, men jag vet hur känslan är efter ett pass och det väger upp det tunga.

Det finns olika spinningpass och jag brukar boka in mig på bas eller medelpass, det brukar inte ha så stor betydelse.

Idag var det ett medelpass som jag inte varit på tidigare och shiiit vilken hård timme det blev, benen verkligen skakade och svetten stänkte omkring.

Kommer att boka samma pass till nästa onsdag.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan faktiskt hända att någon nån gång dött av spinning men jag vet inte säkert! Du dör nog inte av det i alla fall! Duktiga du! Och grattis till ditt mål på löpbandet! Snyggt jobbat! Kram

2012-04-19 @ 20:25:13
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Maria

hejsan! brukar läsa din blogg lite då och då,tycker den är lite smårolig :-P. Undrar bara vad du arbetar som,du har nog aldrig nämt det....Ha det gott! //Maria

2012-04-23 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0