Missnöjd

Missnöjd......va faan är det för ord egentligen.

Jag är iallafall inte nöjd med min insats på gymmet idag.........men lägger inte ner så mycket energi på det nu men så här är det:

Jag har legat i för att komma över min skräck för löpband och nu är skräcken i stort över.
Börjar varje gympass med att värma upp på bandet i 20 minuter. Förra veckan när jag hade sprungit (eller vad det är jag gör) så flög faan i mig och jag tänkte att jag skulle klara av 2,5 km på 20 minuter (en normal motionär tror jag hinner en kilometer på fem minuter). Nu la jag på ett kål...eller många kål för att ha en kroppshydda på 100 kilo. Tillslut höll jag på att kräkas och inte faan hann jag med 2,5:an.

Idag tänkte jag se till att disponera tiden bättre MEN trots det hann jag inte utan missade med 50 meter.....Nu kan man kanske tycka att jag skulle ha ökat lite till för att hinna men jag har lite av rädslan för att ramla kvar.  

Som straff fick jag höja vikterna på nästan alla maskiner......måtte jag klara av det vid nästa träning för annars blir det tungt på maskinerna....

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0