Vart tog Påsken vägen!

Tänk att jag alltid tror att jag ska hinna så mycket när jag är ledig och sedan flyger dagarna bara iväg. Har gjort mycket men även kopplat av.

Påskafton klädde vi upp oss för att ta mot syskonen på påskmiddag:



Gudrun kläder!



Jeans(gubben)grabben!

Men helgens höjdpunkt förutom annandagens spinningpass var grodorna i Janssons kärr. Om solen lyser och man kommer upp dit på förmiddagen så kokar det i kärret och det är grodor överallt.





Tänk att Axel hittade ett påskägg i år igen vid kärret, vilken tur han har.

Efter all påskmat och påskgodis "glömde" jag att väga mig i morse. Men vågen står ju kvar så den får väga mig imorgon!!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaha o vad visade vågen idag?!

2012-04-10 @ 21:14:36
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0