Inte ett gram

Måndag och det är dags för invägning ????
Vadå in-vägning?
Ska jag väga mig ute kanske för att få en utvägning? 
 
Inte ett gram i varken upp eller ner och jag hade inte hoppas på något heller.
 
I slutet av förra veckan var jag i en riktig svacka och det blev en hel del syndande, tur att jag iallafall varit och styrketränat en gång och kört spinning en gång.
 
Nästa problem är att jag bakar så gott bröd och så goda tårtor...........
Hade 21-års kalas här hemma igår, behöver jag säga mer?
 
Men nu tar vi nya tag och idag har jag varit och gått statsloppsmilen igen som ett genrep inför loppet på lördag. Nästa vecka kommer Friskis och Svettis öppna gymmet klockan 06.00 och planen är att två mornar i veckan vara där och träna innan arbetsdagen börjar. Det kommer gå så bra, så bra!
 
ELLER?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0