Klarat träningsschemat

Sitter nu här på fredagkvällen och undrar var den här veckan tagit vägen?????
 
Jag är så trött, så trött.
 
Den träning jag tänkt genomföra under veckan har jag klarat av: började med ett spinningpass tisdag kväll. Onsdagmorgon var jag på gymmet klockan sex och körde ett syrkepass. Torsdag kväll spinning och fredag morgon styrkepass. Skulle egentligen vilja jogga i helgen men det tror jag inte min hälsena vill....
 
Tror inte att det är träningens fel att jag är trött, nä utan den hade jag nog varit tröttare...vilket verkar otroligt att man kan va ;)
 
Näringsintaget har inte varit av bästa slag precis och om jag ska skylla på något så är det konferanser.....
MEN
Jag har helt frivilligt stoppat in allt i min mun helt utan hot.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra jobbat med träningen!

2012-08-28 @ 10:14:25
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0