Vad har jag under fötterna?

Igår kväll när jag gick här hemma kändes det som om det var en massa saker som fastnade under fötterna så jag damsugade golven men det blev inte bättre. Tittade då under fötterna och såg att det började vara som luftbubblor på fotsulorna.
 
När jag sedan gått och lagt mig kom Igge in i sovrummet och visade sina fötter efter att han duschat, det hängde löst skinn i slamsor. Mycket mera än vad än på mina fötter och han sov med strumpor på för att inte få fullt med skinn i sängen.
 
Nu ikväll har jag kunnat dra bort skinn på mina fötter och det har idag också känns som om det är något på golvet som fastnar men det är skinn som lossnar.
 
Ännu ett sätt att göra en viktminskning på!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha... Ja undrar hur Mkt skinnet på fötterna väger?! Puss på dej knäppis!!

2012-08-04 @ 23:15:23
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0