Av med sparkdräkter

Två veckor går fort det kan jag lova. Trots att jag inte haft något inbokat utan bara tagit dagen som den kommer.

Nöjd med att det inte finns massa tvätt i tvättstugan utan fått undan allt det.

Men nu är det dags att börja planera för vardagen men samtidigt är det lite svårt eftersom jag inte har så mycket koll på arbetet som nu väntar.

Tänker iallafall få familjen att hjälpa till att skriva matsedel för veckan som kommer och inhandla så att vi inte måste åka till ICA varje eftermiddag eftersom jag då kommer att vara lagom trött. Visserligen går Igge nu ner att arbeta 50% men det är ju inte för att serva mig.

Igår, fredag, var jag på Friskis och Svettis och körde ett gym pass vilket känns i kroppen idag. Men efter min morgon promenix känns det bättre.

Om jag går på morgonpromenad imorgon också har jag bara missat en morgon på två veckor, tusan va bra av mig!

Tänker att jag vill fortsätta gå på morgonen men måste då gå upp så tidigt för att hinna innan jag ska till jobbet.....vi får se hur jag gör. Behöver då gå ut vid sextiden vilket inte är omöjligt.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0