Borde inte vara besviken


Vet inte om jag är så besviken men jag hade en vilja att ha gått ner 3% under veckan som gått.

Men min vilja står i skogen och växer (tydligen har min kropp stått på samma plats) och viktminskningen blev 2,2%.

Nu undrar jag om jag är under gula strecket och har risk att få åka ur?

hur aom helst har det varit mycket slit för de här %:en men ska försöka hålla samma tempo en vecka till. Efter det börjar jag jobba och det blir inte lika lätt att lägga tid på träning men det är inte omöjligt. vore bra om jag fortsatte med att ta ett pass på morgonen före frukost.

Allt har med vilja och jävlar anamma att göra



...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Ett minus är alltid ett minus, Jo men man kan väl kalal denna veckas matintag för katastrof typ bara socker och naturdiet...jag vet dåligt värre men men nu ny vecka :-)

2012-02-13 @ 13:58:41
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Syster Yster

Var glad du har ju iallafall tappat % kör så det ryker bara.

2012-02-13 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0