Ingen ide att misströsta!

Nä det var inte något jättestort minus men dock ett minus. Fyra hekton på senaste veckan och först blev jag "lite" sur men jag är inte långsint.

När jag sedan tog upp kycklingfileér ur frysen, cirka 500 gram tänkte jag att ungefär så här mycket har det försvinnit från min kropp.......

På eftermiddagen velade jag lite om jag skulle åka till gymmet eller om jag skulle åka hem. Kände mig lite omotiverad till träning men tänkte att jag åker ner och tränar "bara lite".

HA, skulle jag sedan träna bara lite när jag är där?

När träningskläderna är på och uppvärmningen är avklarad går det av bara farten. Avslutade med att jobba med min fobi för löpband. Planerna var att gå snabbt i tio minuter men när jag fått upp gångfarten kände jag att det var lättare att jogga. Inte för att jag joggade någon längre tid men iallafall tre - fyra minuter.

Känner mig så nöjd med mig själv!



...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Toppenbra ju. Ett minus är alltid ett minus :-)

2012-02-28 @ 08:22:20
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Veronica

Heja dej moster! Du är skitduktig och 4 hekto är ju 3 hekto mer än mej! Bra jobbat tycker jag!!

2012-02-28 @ 09:26:48
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Kinna

Bra jobbat!!

2012-02-29 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0