Jag och mina ilandsproblem

Usch vad jag är bortskämd! När jag vill ha någonting kan jag oftast bara handla det, ja om det rör sig inom rimliga gränser alltså.

För att göra bot för det har jag bestämt att februari månad varje år är en månad då jag inte får inhandla något som är personligen till mig.

Nu har jag fått för mig att jag ska börja använda min gamla spinningcykel som jag har men att jag samtidigt ser på någon musikfilm. Jag har nu spinnat mig igenom Mamma Mia men sedan har jag ingen mera film.

På ICA såg jag att de hade Fame för 59 kronor men den kan jag inte köpa förrän i mars.

Dryftade problemmet med min smarta syster som kom på att det är ju alla hjärtansdag snart och jag får ta mot presenter.

Nu är maken införstådd med mitt problem och vill då inte annat än att lösa dem. Alla hjärtansdag kan firas lite tidigare år, bara han kommer iväg till ICA.

Någon som har t.ex. Grace på DVD att låna mig?

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Jannica

Sv; Vad roligt du hittade till mig :) Ja jag fick oxå väldigt ont i huvudet när jag käkade LCHF och sov väldigt dåligt :/

2012-02-09 @ 11:37:06
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: vad kul, välkommen till min blogg! ska kika in här också:)

2012-02-09 @ 17:14:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0