På banan

Efter en natts sömn mår jag riktigt bra igen, känner inga symtom på förkyldning eller influensa.

Inte heller någon träningsvärk och så kan vi inte ha det. Eftersom jag hade tillfälle att sluta tidigt tog jag vara på den tiden och åkte till gymmet. Det är så skönt att styrketräna och bli svettig.

Avslutade med tio minuter promenad på löpbandet. Löpbandet har jag lite skräck för och blir lite yr i huvudet på något vis. Ska försöka ta minst tio minuter vid varje gymmning och åka på farten så kanske löpbandsångesten blir botad.

Imorgon är det tänkt spinning, hoppas nu det blir av.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

hÄRLIGT ATT FÖRKYLNINGSSYMTOMEN GICK ÖVER! dUKTIG DU ÄR SOM TRÄNAT!!

Hoppas du trivs på nya jobbet?!

2012-02-22 @ 21:45:38
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0