Plötsligt hände det! Med mina händer!

Visst är det snyggt med lagom långa naglar som är målade i en snygg färg?

Jag har ganska bra naglar och de ser långa ut även när de inte är det. När jag var i Tallin sist tog jag manikyr och har sedan dess haft målade lagom långa. Men idag kände jag hur jag fastnade med nageln i något klädesplagg och märkte då att ena långfingersnageln var av så där jävla långt in som gör så ont och som man fastnar i hela tiden. Dags att kapa ner naglarna för när det börjar brukar övriga naglar snart sjunga samma visa.

Hade inte tid med nagelvård i den stunden utan skulle in och besikta Jespers bil. På väg in till Norrköping tänkte jag att jag kunde se om de hade dropp in på nagelbaren i Hageby Centrum för att få nageln som var trasig fixad.

Blev kanske inte som jag tänkt mig men nu ser jag ut så här:



Jag har inte bestämt mig för om jag tycker det är snyggt eller inte men aningen konstigt känns det.

Akrylnaglar 480 kronor!

Konstaterade att jag mådde lika bra efter som innnan och att ingenting blev förändrat i mitt liv förutom 480 mindre på kontot och att jag hade ........konstiga naglar. Men hela och hårda.

Dessutom såg jag nu till att lösa medlemm på Friskis och Svettis så nu är det bara att köra på. Ska ta en tur dit imorgon efter att jag varit hos frissan.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker det blev fint! Allt klär ju en skönhet!

2012-02-17 @ 13:16:30
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

Fiiint

2012-02-19 @ 15:19:56
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0