Lycka

Då så, i veckan blev det klart att jag nu arbetar tre veckor till i Nyköping. Har sedan två veckor semester innan jag börjar mitt nya arbete i Norrköping. De två veckorna ska jag bara ägna åt mig själv och mitt hem, ska försöka att inte planera in en massa. Möjligen använda något av de presentkort jag har på behandlingar som jag fick i 50-års present.

Att lämna Nyköping ger delade känslor och det är mycket jag kommer att sakna men nu är det dags.

Ikväll har vi bjudit hit vänner och vi ska bjuda på tre rätters.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som en bra plan! Välkommen hem till Östergötland på heltid! :D

2012-01-14 @ 10:29:51
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0