Skriver när jag har lust ....och tydligen tränar när jag har lust, eller?

Usch och fy vad jag har misskött min kropp sista tiden. Jag har tränat så lite mot vad jag brukar och det känns, konditionen är inte vad den ska vara.

Dags för botgöring faktiskt och ta vara på tiden som jag har kvar på gymkortet på hälsomagasinet. Tog ett spinningpass igår och var på gymmet en och en halvtimme idag.

Jag kommer att sakna hälsomagaisnet som är det bästa gym jag vet och det finns ingen liknande i Norrköping även om det finns en del att välja på.

I heglen la systerdotter Sally ut gamla kort på "fejjan" som jag snodde.
Tack Sally och jag vill gärna se fler från den tiden.

Här ser ni de tuffa brudarna Madde och Therese med hamstern Maja och plastkusin Sara:



Och så Jesper som så stolt håller i sin lilla kusse Sally:



Helt underbara barn men vart tog de vägen?

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0