Fotbehandling

Fick ett tips från en vän om en fotbehandling och nu sitter jag här med fötterna i påsar och ska sitta i en timme.
 
När sedan tar av mig påsarna kommer det inte att hända någonting förrän om cirka 5 dagar. Då ska huden börja fläka av och sedan bli mjuka och fina.
 
Inhandlas på apoteket för 229 kronor. Inte jättebilligt men om fötterna blir fina är det absolut värt det.
Nu blir du nyfiken på resultatet va! Jo jag med och jag återkommer.
 
I morgon ska jag väga mig och se vad den här första veckan av ISO-dieten åstadskommit, det har ju varit en hel del fusk och lite för lite motion.
 
...Nilla..

Kommentarer
Postat av: Tessan

Den måste jag prova!!

2012-07-29 @ 19:42:54
URL: http://tesslundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0