Nu har jag gjort det!

Sitter här nu på morgonen, klockan är straxt efter sex och jag ska snart gå och duscha för att sedan fixa till mig, äta frukost och åka in till jobbet för att avsluta första arbetsveckan efter semestern.
 
Innan jag slog upp datorn idag tog jag en promenad på 2,25 km cirka 20 minuter (22:56).
 
Klockan ringde 05.15 och då klev jag direkt upp, på med kläder, slå på kaffebryggen som var färdigladdad, på med skona och ut ett varv runt samhället.
 
Men varför tänker jag när jag kommit ut gör jag inte det här varje morgon? Det är ju så ljuvligt när man kommer ut. Luften är full av syre och jag får energi. Nästa vecka ska jag göra det varje arbetsdag. PUNKT!
 
Under veckan har jag ätit min ISO-diet förutom onsdagskvällen då vi var på Stegeborgs Hamnkrog och åt buffé innehållande bland annat vildsvin. Mycke gott!
 
Under helgen blir det också ett avbrott för då ska vi till skärgården och umgås med vänner, äta och dricka och förhoppningsvis komma ut på sjön.
 
Här kommer nu några middagstallrikar från veckan:
 
 
Ser väl inte så dumt ut va?
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: veronica

Ser jättegott ut! Duktig du är!!

2012-07-28 @ 22:39:51
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0