Semesterslut

 
Nu är semestern slut och i och med det "sötebrödsdagarna".
 
Imorgon gör jag ett försök med ISO-dieten som jag för tre år sedan lyckades bra med.
Jo,jo det krävs en hel del planering för att få det hela att funka men jag ska prioritera det.
 
Har fortfarande ont i lårmuskler och idag när jag gick stavgång en halv mil fick jag även ont i ett knä.
Ska ändå ta ett varv till gymmet efter jobbet imorgon men tänker bara träna styrka på mage, armar och rygg benen får vila. Väskan är packad.
 
Det är nu inte långt kvar till Stadsloppet och jag vet inte hur jag ska få ner tiden till en och en halv timme när jag inte kan springa men undrens tid är ännu inte förbi!
 
I den här skogen finns det gott om svamp:
 
Hur som helst:
Välkommen vardagen!
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0