Ändringar på blogg.se

Lite svårt att blogga nu när blogg.se har ändrat på en massa saker. Det är troligen till det bättre men det tar ett tag att lära upp sig och ni vet vid min ålder......
 
Tyvärr har den här semesterglädjen fått sig en törn på grund av en förkylning som stör. Jag som skulle träna inför stadsloppet 18 augusti. Var visserligen ute och gick härom dagen, en mil, men behöver jobba på tiden.
 
Försöker få i mig vitaminer, men egentligen inte mera än vanligt. Börjar varje morgon med en riktigt god drink.
 
Det brukar vara svårt att bli av med sommarförkylningar men vi får väll se.
 
Hur som helst har jag investerat i en liten "slav" som städar åt mig. Den åker runt och skurar golven:
 
Under tiden:
 
Livet är inte så svårt att leva
 
...Nilla...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0