Firar och Firar

Nu har jag gått in i något firarstimm!

Veckan som gått har bjudit på tårta efter tårta, en del vin, godis och glass.

Och mitt i alltihopa har jag opererat tån som nu inte bör klämmas ner i några gympaskor, tog ett spinningpass dagen innan för att inte tappa fart helt.



Första tårtbiten var när min äldsta dotter fyllde 31 år. Helt galet att det gått 31 år sedan jag som 19-åring blev mamma.
Man kan tycka att 19 år är lite tidigt att få barn men jag är nöjd med resultatet:



På fredagen var det student för dessa två:


Sally och Linus som nu går ut i vuxenlivet. Lycka till!

På den här skivan serverades det gosaker och det är helt underbart när man som Havanna kan sitta och mumsa med ett kex i varje hand


Att ha en dotter som bor ända nere i Malmö gör det lite komplicerat när hon fyller år.

MEN

I år löste vi det genom att Ingemar och jag tog bilen drog ner genom Sommarsverige och checkade in på Grand hotell i Malmö. Madde visste ingenting och hade en planerad grillfest med kompisar bara pojkvännen Niclas som var beredd.

Gissa om hon fick en chock men blev riktigt glad, se här bara:



Nu kanske det var något annat som fick henne att skratta just här men roligt var det.

Söndagen åkte vi hem igen genom ett riktigt regnigt Sverige.

Fyra arbetsdagar till semestern......fattar ingenting.....

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Shit va vackra de är våra flickor!! Ja Sally o Linus oxå! Du verkar haft en härlig firarvecka!! Hoppas tån snart mår bra igen. puss

2012-06-17 @ 23:04:51
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

:-)

2012-06-18 @ 19:39:56
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0