Midsommar

 
 
 
Kort inlägg! 
Semestern har startat och den börjar med att fira midsommar.
 
 
Vi hade inte planerat något inför midsommar afton men eftersom vi kände oss lite slitna både Ingemar och jag tog vi det med ro. Tänkte gå till Kullabacken och köpa några lotter och sedan bara ta det lugnt.
 
Men så blev vi bjudna till goda vänner och ja, varför inte? Oj så roligt vi hade!
Skrattade så käken nästan gick ur led.
 
En av tokigheterna var när jag tänkte blanda mig en drink......trodde det var en bra ide men vet inte vad det vart. Den skar sig rejält och det blev som ett frigolitlock ovanpå!
Gick inte att dricka....
 
Nu ser jag fram mot fyra veckors ledigt, hoppas kunna börja träna bara min tå har läkt lite mera så den kan stoppas in i en sko.
 
...Nilla...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag håller tummarna för att tån snart är bra och för att du får lite sol på din semester i alla fall! Kram

2012-06-26 @ 12:04:40
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0