Mina nycklar

Har tänkt mycket på var mina nycklar tagit vägen och det är jobbigt att inte ha rätt nyckel till bilen utan reservnyckeln som inte centrallåset funkar på.

Har varit hos Polisen flera gånger och tittat i deras nyckelskåp men nä inte var de där MEN någonstans måste de väll vara.

Ringde dotter Therse igår och bad henne gå in i affärerna som är på den gatan där jag parkerade när nycklarna försvann.

Får så ett MMS från henne:



Menar du de här?

Nycklarna har hela tiden legat på en pizzeria......

Galet glad blev jag!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Nycklar är bra att ha :-)



Så skön känsla :-)

2012-03-29 @ 11:14:01
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0