Något roligt hände mig på gymmet idag!

Lite komiskt!

Idag var jag nere på gymmet, ja det är ju inte så ovanligt men...... När jag efter styrkepasset stod på Crossover maskinen och körde ur mig mina sista krafter hörde jag hur killen brevid mig med förvåning i rösten utbrast "men va faan" och vinkade åt några andra grabbar (äh, läs gubbar) som stod och pratade.

Jag lyfte blicken och tittade mot det hållet han vinkade och kände att en av dessa kände jag igen men vem var det.....efter en liten stund kom jag på att det var en gammal pojkvän från 70-talet. Gruppen grabbar kommer nu fram till grabben (=) bredvid mig. De pratar om att det är första gången de är där och jag är då tvungen att yttra mig och sa "Ja, du Anders visa nu vad du går för". Han tittar lite förvånat på mig men lyser snart upp och jag förstår att han känner igen mig. Då säger en av de andra grabbarna som är med "ja men jag då?" Då ser jag att det är en annan av de gamla pojkvännerna från 70-talet kallad Peppe.

Peppe pekar på en grabb(som faktiskt var en grabb) och sa att det där är min son. Så går de iväg för att börja träna. Jag fortsätter på min maskin men börjar nu snegla lite på personen brevid. När jag är färdig och torkar av maskinen tittar han på mig och jag fick det jag trott bekräftat: Tomas också en av grabbarna från 70-talet......

Komiskt!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var fasligt vad pojkvänner du hade på 70-talet och va konstigt att alla var på samma gym!

2012-03-13 @ 21:12:47
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

Hi hi va roligt:-)



2012-03-17 @ 08:07:47
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0