Kroppen ska få sin vila!

Nu har jag varit ute på gå-spring tre dagar i rad. Idag hade jag förbättrat mitt resultat på "bobergarundan" med 7 minuter och 3 sekunder från i förrgår och det i motvind. Inte så konstigt egentligen för i torsdags när jag gav mig iväg hade jag inte tänkt mig annat än gå och lyssna på ljudbok men efter några kilometer kände jag behov av att springa.

Imorgon åker jag med min syster och hennes yngsta till Stockholm och China teatern för att se "Dirty Dancing", längtat efter det.

Ja så var det ju så att min syster idag talade om att hon inte varit i min favo affär Zizzi. Jag kände då att jag måste ta mitt ansvar och följa med henne. Egentligen hade jag tänkt åka dit eftersom de har 20 % nu i helgen men hade sedan bestämt mig för att skippa det.

Får två veckor sedan inhandlade jag den här tunikan:



Har sedan tänkt på att jag var sugen på den i en annan färg. När jag kommer in i butiken har de den i en tredje färg, jobbigt va?

Bestämde mig för den nyaste:



Får sedan se att de sålde en jeansskjorta för 149 som jag tidigare sett:



Dessutom hade jag konstaterat att jag inte hade några roliga, färgglada korta byxor. Bästa att passa på:



Behövde även ett längre vitt linne till jeansskjortan.

Nu är frågan:
Vad ska jag ha på mig imorgon?
Inte några träningskläder iallafall för kroppen ska få vila.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0