Traderat istället för bloggat

Någon kanske undrar var jag tagit vägen?
 
Finns lite olika svar på det. Rent kroppsligt är jag kvar på samma ställe men har nu ett nytt intresse som sista tiden tagit upp min datatid.
 
Innan det nya intresset infann sig var jag mest osams med min dator vilket gjorde att jag inte bloggade, hade ett internet till den som inte ens funkade med syrgas men nu har jag ett nytt som är skapligt snabbt.
 
Intresset är iallafall TRADERA. Jag river runt bland kläder som jag inte använder och lägger ut dem på auktioner. Det är så in i jorden spännande och det rullar in lite småslantar på mitt resekonto. Hittils har jag skickat 6 sex paket (hm kanske 7) och fått in 900 kronor på grejer jag inte har någon nytta av. Pengar har jag alltid nytta av.
 
 
Lite av det jag krängt iväg!
 
Idag har jag lagt ut den här med ett utgångspris på 300 kronor
 
 
Den är egentligen jättefin och jag kan ha den men när då? Vet att när jag handlade det här kostade bara utan på skjortan 1200 så visst blir det en förlust men jag väljer att se det på ett annat vis och hoppas någon köper den och blir glad.
 
Om du vill titta efter mina saker på Tradera så heter jag Gunka736.
 
Förövrigt har vi här mest fokus på vårt alltanbygge, en alltan på cirka 80 kvadratmeter.
 
Bara däcket är lagt lägger vi ner det arbetet för säsongen och tar upp det igen i vårdagarna!
 
Ses Snart
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0