Men lite humor.......

Usch vaknade imorse med den här otäcka huvudvärk som jag haft förut.
 
Huvudvärken gör att jag inte törs röra på huvudet utan försöker ligga helt stilla. Vid åtta måste jag upp för att ringa jobbet och när jag då är uppe tar jag en treo och får bort toppen på värken men fortfarande gräsligt.
 
Illamåendet kommer och går men efter några timmar och efter mera tabletter släpper det men har en stelhet i hela kroppen. Tror att det är någon slags migrän.
 
Jojo mina vänner klart jag kan jogga utan appar. Det var inte mycket allvar i det men jag tävlar alltid mot mig själv och till det behöver jag Runkeeper. Så om det blir någon premiärjogg får det bli som träning utan tid.
 
Häromkvällen satt jag och kollade tillbaka i bloggen och hittade lite roliga kort och måste bara bjuda på ett:
 
 
Jesper ser ut som en tjej, hahaha!
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vilka sköningar!!

2013-04-06 @ 20:02:56
Postat av: Veronica

Vilka småungar!

2013-04-07 @ 13:24:04
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0