Tisdag och mjölken är slut!

Ikväll har jag mys med Axel........
nja han spelar TV-spel och jag ser på, hur mysigt är det. En massa legogubbbar som springer omkring, jag fattar noll.
 
När jag kom till dagis och skulle hämta honom blev jag så där överraskad över hur stor han blivit, trots att det inte var jättelänge sedan vi sågs. Kan bero på att det var andra mindre barn där.
 
Vi gick till Konsum och handlade lite frukt och han visade mig vägen och och visade saker han gjorde när han var liten!!!!
 
Jag behöver inte kunna någon portkod för det kan han. När vi går in i hissen ska jag gå längst in och akta mig för dörrarna, där kan man klämma sig. så berättar han om nur Markus (plastpappan) kan hålla fingrarna mellan dörren för han är så stark!
 
...Nilla...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Vilken sötnöt.

2013-04-24 @ 20:23:26
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0