Tisdagar är inget bra!

Natten till idag var lite orolig för Ingemar hostade så han kunde väcka döda, snörvlade och feberojade. På sen natten var jag så där halvt sovande och låg och var kissnödig men försökte med förnekande.
 
Vi fyra tiden var jag på toaletten och tänkte när jag la mig tänkte jag att jag skulle sova järnet fram till halv sex. Det gjorde jag också......vaknade med ett ryck vid halv åtta...
 
Varför har jag inte vaknat? Ingemar berättade att han hade sagt till mig stänga av för att han hade ont i huvudet,...det har jag inget minne av.
 
Dagen har sedan flutit på ganska bra men när jag kom till jobbet fans ingen parkering och jag gjorde en fuling och ställde mig på gräsmattan, kände hur bilen sjönk.... Mycket riktigt när jag skulle åka därifrån på eftermiddagen gick det inte. Fick hjälp med att skjuta på och kom loss, hänger nu lerkockor på bilen.
 
I morgon är det en annan dag....
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Vissa dagar vill man bara stryka

2013-04-17 @ 21:16:04
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0