Att se fram mot

Oj, vad hösten ser späckad ut
 
Har en del att se fram mot:
Maken fyller 50 år och det ska vi fira med en fest för vänner och släkt i Östra Husby kvarn. Dessutom tar vi en kryssning till Tallinn för att dricka honungöl och ha det lite lyxigt.
 
I oktober tar jag tillsammans med mina väninnor från Nyköping en tripp till Franska Rivieran. Dricka vin, äta ost, och flyta runt.
 
Efter det tar maken och jag tillsammans med goda vänner en tripp till Stockholm för att se på "Rock of Ages" som vi såg i våras men värd att ses igen. Sitta i Skybaren och dricka champagne.
 
Nästa tripp blir till Malmö och då åka till Köpenhamn för att gå på julmarknad och dricka öl på en välkänd pub, som jag inte kommer ihåg vad den heter......
 
Det är höstens stora ännu planerade aktiviterer, sedan kommer det nog ett dop också.
 
Till sen vintern väntar en resa till Karibien med en vecka hotell och en vecka kryssning:
 
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0