Funkar och är inte jobbigt

Fått en kommentar om att jag behöver byta namn på min blogg eftersom jag har ett barnbarn till nu. Ska fundera på saken men tror inte mina barnbarn läser den så........
 
I morse när jag vägde mig blev jag riktigt nöjd. Har nu på tre veckor tappat 2,5 kg.
 
Kör på med 5:2 dieten, fastar måndagar och onsdagar. Äter resen av dagarna i veckan med förstånd förutom chokladkakan jag smällde i mig i fredagskväll, glassarna som slunkit ner under helgen........
 
Hoppas nu kunna hålla i med träningen, det går faktiskt att träna på fastedagarna. Har idag varit på In door Walking och som vanligt var jag bäst i salen.
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj det gick snabbt- 2.5 kg menar ja.. Jag vill också köra på 5:2 metoden men det får man inte när man ammar... :( jag följer en 5:2 blogg som nyss startat, ägaren har även en mat och bak-blogg som jag följt ett tag. Ska kolla vad den heter- har den inte i huvudet

2013-08-20 @ 22:23:03
Postat av: Tessan

fivetwo.blogg.se

2013-08-20 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0