Mat är så gott!

Idag var jag på ett spinningpass efter jobbet. Var ganska länge sedan jag körde spinning och det var verkligen jobbigt. Dels för att jag inte hade med mig någon hårsnodd och håret piskade mig i ansiktet. Så var det något vajsing med styret eller så var det jag som inte gjorde rätt när jag försökte skruva åt styret. Inte höjden på det utan avståndet mellan sadel och styre, fick skruva åt om och om igen.
 
Men jag vet att spinning är en väldigt bra motionshöjare och kaloriförbrännare så det är bara att jobba på.
 
Hemma ska man sedan få till en middag och eftersom jag inte vill stanna till och handla på vägen hem fick det bli vad som hittades: Spagetti med stekt falukorv, kokt broccoli och riven ost. Senap och ketchup som smakhöjare.....Gud så gott det ändå var. Jag uppskattar verkligen att äta de dagar jag inte fastar.
 
Som igår kväll när jag festade till på fyra körsbärstomater, alltså smaskens :)
 
...Nilla...
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0