Soppatorrt!

Igår kväll var jag så trött och gick och la mig vid åtta, var säker på att jag höll på att bli sjuk.
 
I morse mådde jag prima igen så ordentligt med sömn var vad som behövdes. När jag sedan satt mig i bilen kom jag ihåg att jag glömde tanka igår, kom på det eftersom bilen inte startade. Gick in och väckte sonen för att han skulle hjälpa mig att åka och köpa bensin men han var smartare än så. Visste att det fanns i garaget.
 
Fyllde på så att jag kunde åka till ICA och tanka.
 
När jag tankat ringde dottera och behövde hjälp med att få Axel till förskolan, tydligen hade hon haft en vaken natt med lillsnörpa. Som tur var kunde jag göra det och riktigt mysigt att träffa Axel på morgonen och få lite påfyllning av energi. Han var så gullig och visade mig vägen eftersom jag inte varit där förut. 
 
...och vips var den här dagen slut!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0