Adventstider

Den där "Bloggappen" vet jag inte om jag gillar, satt i söndags på tåget hem från Malmö och skrev ett inlägg om helgen och hups var det bort. Dessutom har jag lite svårt att skriva på telefonen.
 
Därför la jag bara bilder, ville dela med mig något.
 
Sammanfattningen av helgen är: inte en julklapp köpt men ett par tofflor till mig själv som är så sköna att jag inte vill gå till jobbet.
 
 
 
Tivoli Köpenhamn var jättefint på kvällstid med alla ljussättningar
 
 
Men det var väldigt mycket folk.
 
Mysig Malmöhelg!
 
Utav de fyra tågresorna som jag åkte förra veckan ger jag ändå SJ klart godkännt. En av resorna var med Veolia som är betydligt billigare men går också långsammare och är obekvämmare. 
 
Fredagskvällen åkte vi med ett överfullt Veolia, överfullt med tjattriga öldrickande ungdommar men vi lyckades ändå sova halva tiden.
 
Väntar nu mest på att läkaren ska ringa, vilket är frusterande..
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0