Lördag morgon och jag är uppe före tuppen

Sovit väldigt länge även om klockan just nu bara är halv sju....
 
Igår kväll var det meningen att vi skulle till Borgen på julbord med Ingemars jobb. På morgonen mådde inte Ingemar inte helt okey. Själv kände jag att jag inte orkade riktigt heller eftersom det varit en händelserik vecka på jobbet.
 
När vi sedan åkte hem kom vi överens om att inte åka utan vi inhandlade rökt fläskfile och potatissallad som vi smaskade i oss. Ett halvt glas vin fick jag i mig men det smakade inte.
 
Satt mig sedan i min vanliga fåtölj med datorn och samtidigt slötittade på TV:n, Ingemar tittade på en DVD i det andra rummet. Klockan var halv sju och tänkte se julkalendern vid kvart i sju.
 
Slumrade till..... eller toksov och vaknade till vid åtta för att börja se "På spåret", såg första resan och nickade till. Nä det är nog bättre att jag går och är social tänkte jag och gick in och la mig i soffan hos Ingemar. Vid nio tror jag maken var trött på mina snarkningar och väckte mig så vi kunde gå och lägga oss....
 
Fick kallelse till VIN angående en information angående magoperation.
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur mår du?

2013-12-12 @ 10:17:58
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0