När allt är som sämst kan det bara bli bättre

Tredje advent och regnet strillar ner.
 
Trotsade regnet och gick ut på förmiddagen, gick till min "huvudman" som det heter när man är God Man. Stt och pratade en stund vilket jag tycker är mysigt och hon blir glad när jag kommer.
 
Efter det gick jag till solariet för en 20 minuters avslappning.
 
Efter det har jag sovit en stund på soffan och laddat inför julbord på Bråvikens Golfresturang
 
 
Skönt att inte laga mat idag för igårkväll gick det inte så bra. Jag gjorde en kassler- potatisgratäng och en stor för att Ingemar ska få till matlådor. När jag sedan pratde med syrran i telefonen och samtidigt dukade hände följande:
 
 Jag tappade formen på golvet upp och ner precis innan köksbordet .
 
Ropade in Ingemar och sa att maten var serverad.......
 
Vi tog det med ro och öste upp det som inte var närmast golvet och blev ändå mätta
 
 
Ska försöka hålla i tallriken ikväll, och då med båda händerna.
Ska ta på mig min röda klänning!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0