Steg ett

Så där ja!
 
Har idag varit på information angående Gastic bypas operation.
 
Bra information som gjorde mig väldigt peppad för att utföra den och det verkar som om det inte finns några hinder. Pratade med kirurgen angående mitt hjärtproblem och hon trodde att det skulle bli ett speciellt team som fick ta hand om mig och att det kommer att utföras i Norrköping.
 
Väntetiden skulle inte vara så lång så vi har bestämt att avbeställa eller boka om vår resa till Karibien.
Tar den till nästa vinter istället och kanske tar någon mindre tripp senare i vår.
 
Nu får jag invänta grupp8 möte som de kallar det möte som blir nästa etapp. Där träffar man kirurgen, kurator, dietist, sjuksköterska och någon mera.......
 
Det värsta är att vänta......är dålig på att vänta.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0