Mera sommar

Idag regnar det men det gör inget för min kropp behöver nog vila från solen.
 
Första semesterveckan är precis så härlig som den ska vara, tar det väldigt chilli :)
 
Måndagen var jag en snabb tur inne i city för att inhandla ansiktskräm och sedan till Bråvikens Golfklubb för att inta lunch
 
Visst ja, jag köpte en liten klänning till någon som är väntad
 
 
Tiden hemma tillbringas för det mesta på altanen och då med många bad och Axel tycks gillat när han väl kommer i för han är en liten badkruka
 
 
Tisdagskvällen var vi på Speedway för att Igge vill inviga Axel i ett av hans intressen och eftersom Vargarna vann var det en succé.
 
 
Jag tyckte också att det var mysigt och om det är liknande väder kan jag mycke väl tänka mig göra det igen, Axel också!
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0