Ordningen är återställd

Under ett antal månader har vi bara haft en TV att titta på och det blir ibland problem......eller egentligen inte för jag ger mig alltid. Men en del kvällar är det tråkigt och lite irriterande att behöva sitta och titta på speedway som det är ikväll. Speedway kan vara roligt men inte på TV utan då vill jag vara på plats och se Vargarna.
 
Det är vår digitalboxer som varit trasig och idag bestämmde jag mig för att åka och köpa en ny och eftersom vår micro är superdålig köpte jag en micro också.
 
När vi var i England uppmärksammade Madde mig att jag "ponerar" när jag går, alltså viker fötterna inåt och ser ut att behöva poneringsstöd. Det gick då upp ett litet ljus för mig att det är därför jag får ont i höfterna när jag joggar och att när jag varit på fotvård har de där sagt att det är på grund av mitt "nedfallna" fotvalv gör att nageln vrider sig.
 
Eftersom jag hade ett presentkort på 600 kronor på Stadium som jag fick när jag fyllde 50 åkte jag dit och tittade på joggingskor med poneringsstöd.
 
 
Snygga va?
När jag tog på mig dem kände jag direkt hur skönt det var så nu är de mina.
 
Köpte även inlägg som jag kan ha i vanliga skor.
 
Gjorde en smaskig god krusbärspaj ikväll
 
 
Mums!
 
..Nilla..

Kommentarer
Postat av: Tackan

Paj är numera en del av kostcirkeln :-)

2013-07-22 @ 22:30:47
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0