Regnblöta dagar

 
Hedvig 5 dagar!
 
Började jobba igår ..... eller egentligen redan i lördags när de ringde efter mig.
 
Tog så ledigt idag istället för att ta betalt för den tiden.
 
Passade bra att vara ledig så att vi kunde ha en liten familjeträff här hemma. Madde är i Norrköping, åker hem till Malmö imorgon, onsdag.
 
Hedvig har aldrig varit här förut, vet inte vad hon tyckte om mormors stuga. Hade tänkt att Axel och jag skulle bada men inte direkt något badväder. Nä vi fick mysa här inne.
 
Igår hade jag min första fastedag för den här veckan var riktigt hungrig på kvällen men samtidigt så trött så jag gick och la mig tidigt. Efter förra veckans fem två gick jag ner ett halvt kilo. Då trots en massa godsaker, glass, vin, ostar o.s.v.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0