Lite nöjd nu!

Imorgon ska jag klara plankan i två minuter.........
 
Idag har det blivit bra med träning. Direkt efter jobbet drog jag på mig träningskläderna och tog ett varv nere vid strömmen, tre kilometer och det var ytterst lite jag gick.
 
När jag sedan, två och en halv timme senare skulle göra plankan skakade jag nästan direkt och efter bara några sekunder tänkte jag att det kommer aldrig gå, men envisheten tog över. Klarade det och hade nog klarat en sekund till :)
 
Sedan är det bara att göra de sjukt tråkiga knäböj, 135 stycken, och jobbiga sittups, 95 stycken. Göra en bock i rutan för avklarat och sedan luta mig tillbaka.
 
En liten glass efter det är jag värd.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättebra jobbat!!

2013-06-13 @ 21:01:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Veronica

Hallå??!! Vart ääääär du?!

2013-06-25 @ 08:40:05
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0