Tufft träningsschema alltså!

 
Här är träningsschemat som ja snodde från en annan blogg!
Squats betyder knäböj, meningen är nog att man ska niga så man är med rumpan en bit nedanför knäna, vilket jag inte klarar utan niger så gott jag kan.
 
Crunches är sitt-ups och jag använder mitt gamla trogna sittupsbräda.
 
Så är det den här plankan, ja ni den är inte rolig.
 
Sonen min var på och vi började, dagen efter sa han ifrån. Den träningsvärk som han fick berodde på att han överdrev sina knäböj och hade rumpan nästan i backen.
 
Jag har nu klarat fem dagar och har dessutom varit ute på en 5 kilometersrunda idag.
 
Efter mitt träningspass belönar jag mig med en Top Hat som kostar två poins.
 
Tror på en viktökning för nu bygger vi muskler, hahaha
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Jag kan verkligen inte göra plankan. Måste öva lire sen kanske jag antar utmaningen :-)

2013-06-01 @ 20:24:55
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0