Utmaningen!

På "Fejjan" är det flera som efterfrågar mitt träningsschema och därför kommer det här:
 
 
Squat är lika med knäböj där man egentligen ska böja mycket mera än jag gör men det känns ordentligt i vaderna och jag tror man ska vara försiktig med dem.
 
Crunch är hederliga "sittups", jag har lyckan att äga ett sittupsbräda som gör att jag inte får ont i ryggen eller nacken.
 
Så är det den här "roliga" plankan. Trodde aldrig att jag skulle komma så här långt som jag gjort, har idag klarat dag 14.
 
Vore roligt om vi var flera som genomlider och jag tycker att det ger resultat, känner att det finns muskler under valkarna. Dessutom sa min man att han började ana en midja ;)
 
Kom igen nu!
Det som behövs är lite envishet!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är skitduktig!
Jag är på dag 21 idag!
Har träningsvärk efter 3 minuters plankan igår... Först 1 min 15 sek, sen 1,30
Idag är det vilodag från plankan. Skönt men bläää för benböjen!

2013-06-12 @ 09:05:39
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0