Del 3

14 Mars
Vaknar tidigt och ser att det är blött ute, det har regnat under natten tydligen men nu håller det på att klarna upp.
Ingemar som inte var ute jätte mycke dagen innan hade ändå lyckas bränna sig..........hade nog missat att smörja vissa delar av kroppen.
 
 
Visst gör han sig bra på bild?
 
Nu bestämmer vi oss för att ta en strandpromenad upp till köpcentrumet. Jag hade för mig att det var ganska långt dit men ännu en förändring, vägen hade blivit kortare, haha!
 
En av anledningarna till att vi ville dit var att Ingemar ville köpa speciella T-shirt som är gjorda av bambubomull.
Hopppas nu att affären är kvar.
 
När vi kommer upp till köpcentrumet har dom visst vänt hela stället eller spelar minnet mig ett spratt?
Affären fanns kvar men vi var där före klockan tio då den öppnade så vi satt oss i skuggan och väntade.
 
Ups, känner att min bikinibehå går upp och ber Ingemar att knäppa den igen (jag hade en topp över som tur var).
 
Typiskt va, spännet hade gott av, jävla plastaskit!
 
Jag brukar packa massor med badkläder och min syster brukar ha lite roligt åt det, har det efter mamma som hade ny baddräkt varje morgon på våra resor.....ja nästa iallafall. Den här resan var packningen mindre och jag hade bara två uppsättningar med mig och då en helt ny som nu var oandvändbar.....Ellos kommer att få ett mail från mig.
 
Efter att Ingemar hade fått köpa sig två T-shirt knallade vi tillbaka och var inne i en massa butiker för att försöka hitta en ny behå eller en hel bikini. Till slut hittade vi en som såg bra ut men jag provade den inte för jag var så svettig.
 
När vi kom hem till lägenheten och jag provade den var den superkonstig, byxorna var tillräckligt breda men för korta bak, behån var för någon med platta bröst troligen....
 
Efter lunch intar vi solstolarna och jag ska börja läsa Ranelids bok för jag hade på morgonen läst ut första boken om Mr Grey.
 
Men Ranelid var allt för djup för mig nu så den förblir nog oläst ett tag. Passade inte riktigt ihop med Pina Coladan jag sippade på, nä får kasta mig över del två av Grey.
 
Vi tar en tur till stranden för att få ett första dopp i Karibiska havet, oh så härligt. Mera otroligt var det att ringa hem och få höra att det hemma var 15 minusgrader.
 
fortsättning följer.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0