En del kallar det resfeber

Jag är rastlös och vill helst bara att tiden ska rinna iväg för att jag ska sitta på planet.
 
Flygresan är väl egentligen ingenting jag ser fram mot eftersom den tar ELVA timmar.
 
Vi flyger från Arlanda klockan nio på morgonen och beräknar att landa på Aruba straxt efter klockan tre på eftermiddagen men då är klockan åtta här på kvällen........ Vi hinner ta ett dopp i poolen men sedan tror jag nog att vi kommer i säng tidigt.
 
Tycker det känns skönt att komma tillbaka till samma plats som sist, vi vet vad vi får, vet vartifrån lokalbussen går, vart stranden som hör till hotellet är, till livsmedelsaffären o.s.v.
 
Vi planerar inte någon arrangerad utflykt utan ska eventuellt hyra bil och åka själva.
 
Ingemar ska handla jeans och jag ska titta om det finns någon supersnygg handväska i någon av märkesaffärerna.
 
När vi var där för två år sedan fanns det en butik som sålde kläder som var gjorda av bambubomull, mjuka sköna  T-shirt, hoppas den affären finns kvar.
 
4 arbetsdagar kvar!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skulle vara najs att följa med!!

2013-03-06 @ 19:08:03
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0