Mera shopping 22/3

 
Ännu en morgon när jag får vänta förgäves på min stamm-ödla, kanske var det för att Ingemar också satt på balkongen tidigt.
 
Efter frukost och smörjning med solskyddafaktor 30 går vi till stranden.
 
Det är inte alla som är så noga med solskydd som Ingemar och jag, det är många som har brännskador efter solen. Tycker att våra solbrännor är mycket snyggare än deras.
 
Funderar på det här med hängmattan vi såg och tänker att vi har inte så mycket tid kvar, vet inte heller hur den här basaren har öppet.
 
Jag ringer till Vingvärden och frågar och hon tycker att det är säkrast att åka idag för i morgon är det söndag och då har de inte öppet.
 
Ännu en shoppingrunda alltså.
 
Vi köper en hängmatta som kostade 120 kronor. Att de sedan råkade vara värsta rean på Tommy Hillfiger var ju inte riktigt väntat. Inhandlade två T-shirt åt Jesper, Ingemar hittade en stickad tröja och en pike-tröja. Jag klämde länge på en handväska men avstod.
Vi fortsatta att kolla in reor men fann inte något mera som lockade......Jo en handväska på Gucci men den kostade 2000 dollar så jag backade på den.Men en liten bebiströja på Benneton fick följa med hem.
 
 
På kvällen hittar Ingemar en vit linnéskjorta som vi faller för efter att vi varit på Tony´s och ätit.
 
Det här är en lite lustig en
 
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0