Ordningen återställd

 
Åh, så skönt grabben är tillbaka.
 
Ännu en superlat dag, jorå jag tar min strandpromenad och dagen till ära följer faktiskt Ingemar med som annars brukar ligga på stolstolen, börjar han bli rastlös kanske....
 
Köpte ett par örhängen till, måste försöka komma upp i Ingemars shopping, eller!
 
På eftermiddagen låg vi vid poolen och åt chips och drack öl, badade och lapade sol.
 
Efter en Pasta Alfredo med räkor (mums) fick jag igen lite dåligt samvete för att jag inte rört på mig och vi drar ner till stranden tillsammans med ett annat par och går en promenad:
 
 
 När jag sedan tänker att nu är det mycke steg på räknaren upptäcker jag att den inte var på!
Ibland är livet inte lätt ;)
 
Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Tackan

Men oh va ni verkar ha haft det härligt. Ser och låter underbart, blir så sugen på att åka.

2013-04-01 @ 09:24:00
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0