Torsdag 21 Mars

Oh dessa lata dagar i solen.
Men jag är ju som jag är och får lite dåligt samvete för att jag inte rör på mig. Hittade en stegräknare på mobilen som är inställd på att man ska gå 10 000 steg per dag. Den dagen vi gick till Super Food fick jag ihop 9 330 steg, den dagen gick vi mycke och att komma upp i 10 000 blir svårt att uppnå.
 
Bestämmer mig för att varje dag ta en strandpromenad för att försöka komma över 5 000 per dag.
 
Vi tillbringar hela dagen på stranden, mest i skuggan och jag lyssnar på Sandmannen mellan baden som jag tar ungefär en gång per halvtimme.
 
 
 
 
På kvällen när jag har gjort mig iordning för vår dagliga kvällsrunda funderar jag på varför jag har ont i vänster lilltå. Tycker egentligen att mina nya skor är så mjuka och sköna men visst trycker det i vänster och nu borde den ha format till sig för de är ju i skinn.
 
Sitter och begrundar dem och kollar storleken ....... men va faan, den högra är storlek 39,5 och den vänstra 38........och jag har haft dem i nästan en vecka.
 
Ikväll äter vi Asiatiskt på en resturanng som har en stor takservering med fin utsikt.
6 641 steg
 
Fortsättning följer...
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilka helt underbara bilder! Speciellt den sista på min glada vackra moster!! <3

2013-03-31 @ 16:01:23
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0