Varför Aruba

Då var vi tillbaka i verkligheten, min man och jag, efter att ha haft två underbara veckor på vårt smultronställe
 
ARUBA
 
Svårt att förklara varför vi har fastnat för  den här ön och just det här hotellet men så är det bara.
 
Bra att veta är att det alltid blåser på Aruba vilket en del kanske skulle kunna tycka är en nackdel men om det inte blåste tror jag inte det skulle vara så skönt.
 
Sedan vi var här sist har det hänt en del, det är mycket stånd med tursisttjafs som sovineirer och smycken men det är ändå inte så mycket som på andra turist ställen.
 
Den nackdel som finns med Aruba sett ur min synvinkel är att det inte finns någon honungsöl ........
 
Kommer att skriva en form av dagbok från vår resa varrtefter här och då för att någon kanske vill läsa och för att jag ska ha det sparat någonstans och då kommer det också en massa äckliga semesterbilder.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0