Ett kilo hit och ett kilo dit ett kilo ner i diket

Vägningen var helt okey minus ett kilo!
Men det hade varit trevlig om jag gått ner ett hekto till så jag varit under 100 kilo.
 
Veckan som kommer är lite jobbigare matmässigt med en del frestelser plus att jag har bestämt mig för att "svulla" på onsdag kväll när vi har After Work.
 
Efter det är jag ledig i fyra dagar så då kanske det kan bli tal om en och annan promenad.
 
Får se om jag kan välja skor:
 
 
Mitt garderobsrum:
 
Tre dubbelgarderober, en hörn och fem enkla
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Ser fint ut!

2013-05-06 @ 20:20:13
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Inga-Lill

Ja, det ser ut som du har på fötterna!

2013-05-12 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0